sábado, abril 21, 2012

Exercici social de marketing nacionalista, experiment que vaig fer.

Aquesta setmana he fet un exercici de marketing nacionalista amb resultats en la xarxa social Twitter. I podeu copiar-lo amb variants. Es fàcil.

Vaig veure a l'estació de Sants de Barcelona un anunci d'un llibre d'un autor internacional, Robin Sharma, que te perfil a Twitter, i que per cert m'agrada.

Vaig pensar que si feia una foto de l'anunci on sortia el seu llibre, i si afegia un text afalagador pel protagonista, hi havia moltes possibilitats  que fes un re-tweet (redifusió del meu missatge) als seus seguidors internacional.

Vaig fer la foto, vaig incloure un text i vaig enviar el tweet on, atenció,,  vaig incloure la paraula al costat de Barcelona, Catalonia. Sota el missatge que vaig enviar jo.
Tweet Original-> http://bit.ly/JgPUk4

I efectivament va fer redifusió a tots els seus seguidor d'arreu del món. Sota el missatge que va enviar ell.
Tweet Original -> http://bit.ly/I13Il9

Objetiu aconseguit! ... l'impacte que volia era associar la paraula Barcelona amb Catalonia pel món.


Pero algú es va adonar. Un andalús. I ens va preguntar a mi i a l'autor famòs, si, Barcelona no es España? jaaa jjaaa ... ni el famos ni jo vam contestar!.
Tweet Original http://bit.ly/HY8ukM


Aquest model de marketing es pot fer amb moltes variants i si s'inclou la paraula Catalonia en el tweet podem fer marketing mundial, gratís i efectiu gràcies al re-tweet!

Have fun!
Lluis Anaya

No hay comentarios: