Vaig veure a l'estació de Sants de Barcelona un anunci d'un llibre d'un autor internacional, Robin Sharma, que te perfil a Twitter, i que per cert m'agrada.
Vaig pensar que si feia una foto de l'anunci on sortia el seu llibre, i si afegia un text afalagador pel protagonista, hi havia moltes possibilitats que fes un re-tweet (redifusió del meu missatge) als seus seguidors internacional.
Vaig fer la foto, vaig incloure un text i vaig enviar el tweet on, atenció,, vaig incloure la paraula al costat de Barcelona, Catalonia. Sota el missatge que vaig enviar jo.
Big Robin Sharma @_robin_sharma at Barcelona (Catalonia) railway station #stjordi twitter.com/lluisanaya/sta…Tweet Original-> http://bit.ly/JgPUk4
— Lluis Anaya (@lluisanaya) April 18, 2012
I efectivament va fer redifusió a tots els seus seguidor d'arreu del món. Sota el missatge que va enviar ell.
Awesome pic +thx RT @lluisanaya: Big Robin Sharma @_robin_sharma at Barcelona (Catalonia) railway station twitter.com/lluisanaya/sta…Tweet Original -> http://bit.ly/I13Il9
— Robin Sharma (@_robin_sharma) April 18, 2012
Objetiu aconseguit! ... l'impacte que volia era associar la paraula Barcelona amb Catalonia pel món.
Pero algú es va adonar. Un andalús. I ens va preguntar a mi i a l'autor famòs, si, Barcelona no es España? jaaa jjaaa ... ni el famos ni jo vam contestar!.
@_robin_sharma @lluisanaya i guess this is Spain, isn't it?Tweet Original http://bit.ly/HY8ukM
— Sergio N. (@Sergiopolster) April 18, 2012
Aquest model de marketing es pot fer amb moltes variants i si s'inclou la paraula Catalonia en el tweet podem fer marketing mundial, gratís i efectiu gràcies al re-tweet!
Have fun!
Lluis Anaya
No hay comentarios:
Publicar un comentario