lunes, marzo 07, 2011

Un despatx de revista a Tarragona, Joan Batet arquitecte.

Aquest dissabte he anat a esmorzar de forquilla a un lloc tradicional de Tarragona: El Tòful. Plat de fesols, botifarra, ou i tomàquet fregit i bacon, 8,5 euros.

Pels que em llegiu de fora de TGN, recomanable, aneu-hi. Teniu just al costat La Queveda, tradicional també, que estava plena i El Tòful no, però no se si és per que donava més el sol o és més barato.

M’he promès esmorzar un dia al trimestre a TGN, i sóc de Reus, i ah! no em surt cap al•lèrgia!, i he pensat en la decepció que em produeixen els polítics de Reus i Tarragona quan es barallen, i no sumen!. Que poca intel•ligència estratègica en un món globalitzat!.

Al Tòful m’he trobat, amb una persona, amic, i professional, conegut a Tarragona; en Joan Batet, arquitecte. També més tard he saludat a Azael Fabregat, Director del Campus de las Terres de l'Ebre de la URV, comprant al mercat que els dissabte hi ha al Fòrum, i m’ha faltat veure, com l’últim dissabte que vaig anar a dinar al Llagut , al Manel Sanromà fent el vermut al Toful amb un important cientific, ah! però he llegit mentre esmorzava el diari Noticiestgn dels qual és el director!.

M’ha fet ilusió veure esmorzar al Joan Batet. M’ha convidat a veure el seu nou estudi i uffffffff m’he quedat super impressionat, espectacular! I el que no veureu bé a les fotos és que a través de les finestres es veu el mar!.

Es nota que hi ha la mà d’un arquitecte i gent que li agrada el disseny i estil. Un despatx dins la muralla romana de Tarragona, amb gust, estil, disseny, modern, romà, integració decorativa, vistes ...

Aquí teniu algunes fotos que vaig fer, i tot un reportatge de revista en el link final

De Estudi Joan Batet


De Estudi Joan Batet



De Estudi Joan Batet



De Estudi Joan Batet


De Estudi Joan Batet


De Estudi Joan Batet


De Estudi Joan Batet


De Estudi Joan Batet



Si voleu veure un reportage complert el teniu fent un clic aquí...



Lluís Anaya

2 comentarios:

Jordi Planas Manzano dijo...

El proper esmorzar a Tarragona, AVISA!!! i mes si es emb el bon amic Joan... ;-)

Anónimo dijo...

El bon gust, sempre serà bon gust ;-)

CC